Albufeira 1 januari 2013 - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van niesenharrie - WaarBenJij.nu Albufeira 1 januari 2013 - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van niesenharrie - WaarBenJij.nu

Albufeira 1 januari 2013

01 Januari 2013 | Portugal, Albufeira

Wij wensen allen een gelukkig en gezond 2013 toe. De afgelopen dagen hebben we genoten van het mooie weer (wel af en toe bewolkt). Oud en Nieuw hebben we met onze buurtjes en ontzettend veel mensen gevierd op en bij het strand van Albufeira. Er waren diverse bands die voor de muziek zorgden en heel veel mensen die er een waar spektakel van maakten, vergezeld van veel champagne. Om 12 uur was er een kort, maar mooi professioneel vuurwerk dat op het strand aangestoken werd. Opvallend hier was dat de politie alles in goede banen wist te leiden ondanks de grote mensenmassa het toch gezellig en rustig bleef. Nederland kan hier een voorbeeld aannemen. Voor ons was het in ieder geval een unieke ervaring

• 02 Januari 2013 - 20:11

Alie Oostijen:

Hallo Nies en Harrie,

Ook wij wensen jullie een heel goed en gezond 2013.
    Groetjes vanuit Groningen

• 02 Januari 2013 - 21:34

Hammy:

Hoi Harrie en Nies,

Vanuit Stuifzand wensen we jullie ook een goed en gezond 2013 toe.

Hartelijke groet, Jan en Hammy

• 03 Januari 2013 - 11:39

Bert En Gerda:

Hallo Harrie en Nies,

De beste wensen voor 2013.
    Maak er samen een mooi jaar, goed genieten van de zon en stuur a.u.b. ook een paar straaltjes naar zon.

Groetjes,
    Bert en Gerda

• 08 Januari 2013 - 19:40

Els En Erik, Mika:

Hallo daar,

Even een berichtje van ons.
    Het normale leven is weer begonnen na al die feestdagen. Het was wel harstikke leuk die dagen maar het normale leven is ook wel weer lekker.
    Van het weekend zijn we bij vrienden van ons op visite geweest in Zierikzee. Ze hadden de nieuwe meubels binnen dus even wezen kijken. Mika meegenomen natuurlijk ging perfect. Wat een lief mannetje is het toch..... Ging lekker slapen daar en met wakker maken geen eens chagerijnig. Bij thuis komt moest er wel even het pietenspel gespeeld worden Haha. Ja, sinterklaas heeft daar bij mika wel in de roos geschoten. Het moest ook mee naar huis om met het daar ook te spelen. Hij vind het helemaal te gek. Bij oudejaarsavond zat pa nog om 145 het spel te spelen.
    Zondag zijn we met de trein naar Middelburg geweest. Mika had nog nooit in de trein gezeten en hij vind het alltijd zo leuk dus het kwam mooi uit want het was koopzondag in middelburg.
    Voor Erik was het ook super lang geleden dat hij in de trein had gezeten en Middelburg was hij ook nog nooit geweest.
    In middelburg nog paar dingen gekocht Erik nieuwe schoenen en mika nog een paar speeltjes en een tshirt.
    We hebben nog even lekker wat op een terrasje gedronken en toen de trein weer terug genomen.
    Erik van de week late dienst,daarna tot de carnaval dagdiensten draaien. Dat vind hij weer minder maar ja je doet er niets aan. Gisteren heeft erik zijn winterbanden erop gelegd want voor het weekend geven ze nu toch wel kou af, dus kan er maar beter opliggen.
    Erik loopt nog steeds een beetje te kwakkelen met zijn gezondheid. Van het weekend ook hoofdpijn en druk achter zijn ogen en voorhoofd, misschien een ontstekking ofzo.
    Ze geven hier in nederland ook weer een epedemie van de griep af. Hopen dat het ons voorbij gaat.
    Morgenavond krijg ik een oudcollega op bezoek en me vriendin dus dat wordt even lekker babbelen.
    Donderdagavond komt erik naar hier want ik ben lekker vrijdag vrij dan zien we elkaar nog even.
    Zaterdag gaat erik naar rosmalen naar een show dus komt hij eind van de dag naar mij met mika.
    Zondag misschien naar het zwembad maar we zien het alllemaal wel. Met samson gaat het ook weer beter zijn haartjes gaan wel weer wat groeien dus misschien toch allergie geweest voor de kerstboom.....
    Nou ja volgend jaar zal ik het weten als hij het weer heeft hopen dat hij dat mee mag maken.
    Ga zo stoppen want moet me bedje nog opmaken en was vouwen. Morgen moet ik weeer een lange dag werken 730 tot 1800.
    Nou weer even op de hoogte van ons.
    Veel plezier verder en we horen wel weer

The road ahead is empty. It's played, with miles of the unknown. Whatever seems to be your destination, Take life the way it comes, take life the way it is. Horizon in the distance, So close and yet so far away. You shouldn't be surprised when on arrival, The dream has flown away, And fear is not here to stay. The road ahead never gives away the promise. The road ahead is a highway or a dead end stream, A dead end stream. Raindrops on your windscreen, They fall, from heaven or from hell. You drive into the light, or into darkness, With certainty as your guide. The road ahead never gives away the promise, o-oh. The road ahead is a highway or a dead end stream, o-oh. The road ahead never answers any questions, o-oh. And nothing is sure along the way, not even tomorrow, With miles of the unknow ahead of you. The road ahead is empty. It's plaved with miles of the unknown. Whatever seems to be your destination, Take life it comes, take life the way it is. Group; City to city