Elche 1 januari 2014 - Reisverslag uit Elx, Spanje van niesenharrie - WaarBenJij.nu Elche 1 januari 2014 - Reisverslag uit Elx, Spanje van niesenharrie - WaarBenJij.nu

Elche 1 januari 2014

01 Januari 2014 | Spanje, Elx

Allereerst willen wij ieder het allerbeste wensen voor dit jaar, een goede gezondheid, wijsheid en geluk. We staan nu nog in Elche La Marina. Bij aankomst dachten we hier 3 dagen te blijven. Het zijn 3 weken geworden.
Het verblijf hier is goed bevallen. Je kunt hier volop in de heuvels wandelen.Je hebt prachtige uiuitzichten op de bergen, een natuurgebied, Elche en de zoutpannen. Soms zie je de zee.
Het plaatsje La Marina is te voet in 20 min. te bereiken. We deden daar onze boodschappen en bezochten de weekmarkt. Nies is daar naar de kapper gegaan. Plezierig is dat dit 20 euro goedkoper is dan in Holland. Uit eten is goed te doen, voor een betaalbare prijs. Onder de 10 euro.
De omgang met mede camperaars was plezierig. Huug en Wil hebben het hier ook naar de zin gehad. Zij gaan morgen ook weg, maar rijden een andere route. Mogelijk zien we elkaar nog op deze trip.
De eigenaar heeft ons met Kerst en oudejaarsavond verwend met gebak, snaps, oliebollen en appelflappen.
Wij hebben hier onverwachts bezoek gekregen van Corrie en Harrie. Via deze site wisten zij waar we waren. Zij staan nu op een camping in Sta Pola en zijn van plan om na de feestdagen naar Portugal te gaan.
Morgen, donderdag 2 januari, trekken we verder naar het zuiden. Eerst gaan we boodschappen doen en daarna gaan we kijken of er plaats is in wat in de campermond Het Geitenweitje wordt genoemd. We zijn daar 1 maal eerder geweest. Deze plek ligt tegen de zee aan in de duinen.

• 01 Januari 2014 - 15:34

Alie O:

Voor jullie ook een gelukkig en gezond 2014 vanuit groningen.

• 01 Januari 2014 - 16:31

Lukas En Geke:

Bij deze ook de aller beste wensen voor2014.
    Zijn net terug van moeder en hebben de rest van de familie daar gesproken.
    Begreep van moeder dat jullie hadden gebeld,heeft ze nog iets gezegd over haar teen?
    Hammy is nl maandag weer met haar naar de chirurg geweest,zag er niet goed uit,heeft nu een andere kuur gekregen,volgens moeder gaat het nu wel wat beter.
    Morgen een goede reis maar weer.

• 02 Januari 2014 - 12:36

Jan En Marleen:

Nies&Harrie
    Ook van ons een gelukkig 2014

• 02 Januari 2014 - 23:11

Aly Van Beek:

Fijn dat jullie en zo naar je zin hebben en ook mooie jaarwisseling hebben gehad. Sinds onze trip vorige jaar naar Andalusië hebben wij ook een beetje van de Spaanse sfeer leren genieten. Van mijn collega die vaak in Spanje is hoorde ik dat je bij de jaarwisseling 12 druiven moet eten op iedere klokslag 1. maar als ik het goed begrijp hebben jullie je aan de hallandse gewoontes gehouden. Nog veel plezier daar. We blijven jullie volgen. Aly en groeten van Herman

The road ahead is empty. It's played, with miles of the unknown. Whatever seems to be your destination, Take life the way it comes, take life the way it is. Horizon in the distance, So close and yet so far away. You shouldn't be surprised when on arrival, The dream has flown away, And fear is not here to stay. The road ahead never gives away the promise. The road ahead is a highway or a dead end stream, A dead end stream. Raindrops on your windscreen, They fall, from heaven or from hell. You drive into the light, or into darkness, With certainty as your guide. The road ahead never gives away the promise, o-oh. The road ahead is a highway or a dead end stream, o-oh. The road ahead never answers any questions, o-oh. And nothing is sure along the way, not even tomorrow, With miles of the unknow ahead of you. The road ahead is empty. It's plaved with miles of the unknown. Whatever seems to be your destination, Take life it comes, take life the way it is. Group; City to city